2 Mars Söndag

De här blir nog sista inlägget innan USA :D
ska bli så himla roligt åker i morgon :D taxin kommer kl 8 och då börjar alla mina kompisar skolan hahah synd för er, själv får man ju 2 veckor extra lov :) de är jätte skönt för jag har gjort nästan alla läxor har bara svenskan kvar och då ska jag läsa 9 sider och svara på några frågor lätt som en plätt ;)
planet går kl halv 11 så vi kommer få vänta jätte länge på flyg platsen :O skit tråkigt men vi ska kolla i affärer kanske ska köpa ett nagellack från lancome, den är jätte fin tror jag för de är som metall spår i och så är de en magnet på flaskan så när man tar nageln mot flaskan så blir de som en stjärna (innan lacket torkat) skit häftigt men de är bara om den inte är för dyr :D
jag ska shoppa massor har sparat drygt 2000kr + att jag kommer få kläder av mamma och pappa, så de ska bli massa kläder för min del :D
sen ska de bli så jävl kul att träffa syster kristin :) ska sova hos henne "familj" i 3 nätter :)
men nu ska jag skriva klart mitt so arbete så jag slipper ta med mig de :)
puss och kram på er alla//Therese

New york nästa för mig!

http://www.bokasmart.se/images/cities/nyc.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0