Måndag 28/1

Jag har inte orkat skriva sen i Torsdags, men nu kommer det ett nytt inlägg
i fredags så åkte jag till min syster & hennes familj jag var där från 3 till 11 :) De va riktigt mysig :)
Sen i lördags så städade jag huset (200kr) sen vid 6 kom olle :) vi åt middag sen så kollade vi på I'm legend som elinor hade lånat av någon kompis den va skit bra men läskig fast de var de bara jag som tyckte ^^
På söndagen så gick jag, olle, mamma, pappa & doris ut i skogen på en promenad runt 12 sen när vi kom hem så drack vi varm choklad efter de så åt vi lunch sen kom olles mamma och hämtade honom. När olle hade åkt så skrev jag klart min svenska och efter de så satt jag vid datan.
Idag så har jag varit i skolan, skit tråkigt! sen när jag kom hem gick jag ut med hunden sen kolla jag på tv & nu sitter jag här. om 30 minuter ska jag åka och träna först magträning & sen spinning, jag kommer vara helt slut efter
kanske loggar in sen
puss & hej //Therese
Spinning
http://www.spinaway.no/var/corporate_site/storage/images/spinning/hva_er_spinning/spinning_1/548-1-eng-US/spinning_1_gallerylargecrop.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0