Torsdag 7Februari

Idag började jag 8 med engelska sen hade jag hål mellan 9 & 20över 12 :) så då åkte jag till vällingby och shoppa lite saker :) åkte jag till åkermyntan och köpte ett bröd & en pucko de va min lunch :) sen gick jag tillbaka till skolan och satt och pratade med några. Sen var de dags för bild och jag gjorde bild uppgiften på typ 20 minuter högst ändå blev den ganska bra :D sen mötte jag ellis och vi gick hem till mig och lämnade min påse och hämta mina nycklar :) Sen åkte vi mot bromma jag mötte massor som jag kände Sara, Emelie, Saga, Lisa och Jasmin :) vi åkte med jasmin till typ åkeshov sen efter gick ellis av och jag åkte till bromma och mötte Izabella sen så åkte vi till stallet för jag skulle rida sen åkte vi till en second hand butik med pappa och jag köpte ett skärp sen begav vi oss hemot och åt & kolla på tv. Och se nu så sitter vi här för hon ska sova här :)
puss & hej//Therese
image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0