Tisdag 4Februari

Idag hade jag sovmorgon till kl 20 i 9, jippi haha
när jag kom till skolan skulle vi läsa i 1 timme :) fett slappt :D
Sen vid lunch var de blodpudding BLÄ! så jag åt riven morot och knäckebröd :)
sen var de so och efter de Syslöjd, jag fortsatte på min kjol och klippte alla delar och tejpade och provade och tog fram typ grymt jobbigt ^^(eller kanske inte)
haha :)
Sen efter satt jag och pratade med Sofia, Sara och jennifer enstund sen gick jag till åkis och köpte chokladmuffins :) mums :D
När jag kom hem var Jill (min syster) där med sina barn Andreas(2½år) & Amanda (½år) jag lekte lite med andreas och mös med amanda sen fikade vi och jag och andreas gick ut med doris och pluckade pinnar och videung :) Dem va jätte söta :)
sen gick vi in och lekte lite till sen skulle Jill & barnen åka hem Hej då<3
och nu sitter jag här :)

Gårdagens klädval
image71

puss & hej//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0