Söndag 3 februari

Jag har blivit jätte dålig på att blogga, de var typ 100år sen sist
 aja de har inte hänt så mycke
i fredags va de idrottsdag de var ganska kul :) fick en ny vän :) tack för en kul skridskotur Sara<3
När jag kom hem så kolla jag på tv, skulle träffa olle men han hann inte :| så de blev tv hela kvällen
I lördags så städade jag och kolla på tv, sen efter middan smsar jag med olle och vi bestämmer att jag ska sova hos honom så mamma kör mig till barkaby och jag tar pendeln 20:30 och så är jag framme hos olle 23:40, de blev lite myskväll :)
idag så vaknade jag först kl 8 av att olle snarkar som bara fan så jag ligger och vrider på hans huvud för då sluta han men självklart så vrider han tillbaka, men sen kommer jag på att jag kan ta sån där stark nässak (inhalator) mohaha så då vrider han sig ochh lägger sig på mage så sover jag vidare :) Vi vaknade sedan kl 11 och gick upp kl halv 12 för att äta frukost. Sen så tog vi de lungt, efetr någon timme så spelade vi monopol( stavas de så?) med petter, jag blev självklart ruinerad först, de slutade med att petter hade alla gator förutom 3 som olle hade & massa hotell och självklart hamnar olle på en sådan gata som han ska betala 24.000 och de hade han inte så då va spelat slut PETTER VANN ^^
sen åt vi lunch och efter de så skulle olle plugga så jag åkte hem kl 16:10
och kom hem typ 17:05 :)
Sen kolla jag på tv efter de va de mat och sen satt jag mamma och Elinor och snacka om smink för Elinor pluggar ju till frissa & makeupartist (eller hur de stavas?) :) så jag kommer få massa rabatt på smink :D

puss & hej //Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0