Onsdag 5 Februari

nu är de onsdag och jag har precis vaknat (jäsp) nu ska jag sminka mig,  klä på mig, äta och gå till skolan jag vet inte om jag orkar. Igår skulle jag pluggat engelska och tränat men jag gjorde inget av de jag var med jill & hennes barn och så kollade jag på tv fy skäms! men idag ska jag plugga massa engelska  suck! men furst ska jag ta mig igenom en jobbig dag i skolan :( aja nu måste jag fixa mig
puss & hej //Therese


Dagens

Dagens humör:  Ganska glad
Dagens borde: MÅste plugga engelska
Dagens frisyr: knöl
Dagens klädsel:  svarta jeans, grått linne & svart kofta
Dagens planer:  skola och plugga engelska :|
Dagens vill ha: pengar till Usa & kläder
Dagens fundering: hur de går på engelska testet :S
Dagens beroende: Smink ( ser förjävlig ut)
Dagens tråkigaste: engelskapluggandet
Dagens personer:  Emelie moberg<3
Dagens tidning:  inge
Dagens låtar: rehab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0