Måndag 25februari

Fredag- jag var i skola som vanligt och när jag kom hem pluggade jag sen åkte jag till olle :)
jag va med olle hela kvällen (skulle sova där) vi skulle kolla på en film men jag somnade (A) sen vaknade jag när den va slut :@ jag som ville se den :|  sen gick vi och la oss

Lördag- vi vaknade och åt frukost sedan gjorde vi oss i ordning för vi skulle på bio :D vi kollade på Jamper (eller hur de stavas) den va jätte bra :) men de va tre skit irreterande killar där inne som satt och skrek och pratade :@ sen kom vakterna och hämtade dem :D Efter filmen så åkte jag hem till mig och olle till sig :)<3

Söndag-  Jag pluggade och slappade hela förmiddan sen vid 3 kom mina kusiner och åt sen lunch hos oss, dem åkte hem vid halv 7 och då kollade jag, mamma och pappa på film :) (lavendel flickorna) ganska bra film faktiskt :D 

Idag så vaknade jag typ halv 8 för min mamma hade varit ute med hundarna och mina kusiners hund är lite rädd om sina tassar så hon skäller när man rör dem, så då vaknade jag :| jag låg kvar i sängen tills 9 för jag kunde inte somna om, sen, gick jag upp och fixade mig :) När klockan var halv 11 så åkte jag på zonterapi i sumpan :) jätte skönt :D och efter de så åkte jag hem och åt lunch och gick ut med hundarna. När jag kom hem igen så åkte jag till mammas jobb på ekerö, när jag kom fran så fikade vi och nu så sitter jag här :) om 20minuter ska jag till tandläkaren här på mammas jobb (mamma är tandtekniker) Sen ska typ mamma och jag åka till vällingby och köpa kläder och nya skor :) sen ska jag träna.

puss & hej //Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0