har inte bloggat på ettag 17/2

Torsdag- De blev en lyckad dag, jag var med lisa och vi kollade på 2 filmer en skräckis och en komedi :) båda var väldigt bra :) vi åt vofflor med glass och sylt sen åt vi gele hjärta :)  jag var med henne hela dan och de var helmysigt :)

Fredag- Jag gick i skolan & vi hade matte diagnos jag tror de gick bra :) men dagen rullade vell på men lunchen var hel sjuk för vi skulle ha pankakor men dom hade inte beställt till hela skolan, för dem trodde att mellanstadiet skulle på utflykt men så blev de ju inte så dom åt upp våran mat :O men jag hann äta på svenskan men så alla andra fick vänta skitlänge :O stackarna :| endel fick typ ingen mat alls :O även fast dem bestlällde mer. aja sen efter skolan så var jag med olle :) han skulle ha träning på kvällen men den va inställd så vi hyrde film och poppade popcorn :) mums :) sen var de mys hela kvällen :)

Lördag-  På morgonen var de lite trubell men de behöver i inte gå in på ^^ Jag var med olle hela dagen och de va mys, sen kl 20 över 4 gick olle för att spela match men sen så visade3 de sig att de va inte samling halv 5 utan halv 4 så matchen hade redan börjat så han fick inte vara med stackaren :| aja jag va hemma och städade lite och kollade på film :) sen gick jag typ och la mig redan vid halv 11 (A) va skit trött :)

Söndag- Idag har jag städat rästen av huset och färgat håret :) Sen så har Elinor provat att göra 2 håruppsättningar men de gick inte så bra så de blev en halv inbakad fläta och en toffs :) men de va också fint :) Sen så sminkade Elinor mig för vi skulle ha gäster (Elinor har fyllt 21år) de blev lyckat vi åt middag och fikade :) mina kusiner är lite roliga 4 killar ^^ alla över 180cm haha dom är säkert  typ 190cm och så kommer jag där inte äns 165cm  ^^ man måste stå på tå och dem för böja sig när man ska krama dem ^^ men de är lite kul dom är väldigt roliga att prata med också ^^ Jill och hennes familj kom inte gör jill hade blivit magsjuk och Amanda var också sjuk :| men de blir till att träffa dem en annan dag :)
När alla hade gått så pluggade jag i typ 30minuter :) och snart så ska jag gå ut med doris och kanske läsa igenom engelska texten :|

På Fredag så ska vi va hundvakter till våra kusiners hund Astrid ^^ Hon är jätte söt så då blir de fullt hus här med 2 hundar ^^


puss & hej //Therese
http://neighborsgo.beloblog.com/archives/Popcorn%20Bowl.JPG

Kommentarer
Postat av: sara

Jaa nu får du skärpa dejj gumman :P

2008-02-19 @ 17:44:31
URL: http://sarajohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0