Alla <3 dag 14Feb

somsagt idag är de alla hjärtans dag
och jag ska träffa lisa fast jag vet inte när eftersom hon sov hos en kompis. Vi ska typ hyra film och tjocka oss ^^ hemma hos henne
Jag vill träffa olle! men honom träffar jag i morgon
aja dehär kommer säkert bli en bra dag ändå för jag får ju träffa en av mina älsklingar iallafall :)

Igår var de värsta dagen, min syrra fyllde 21 och Mickis (kristins kompis) fick en son som ska heta Leon :) Så Grattis Mickis, längtar efter att få se den lilla pojken :)<3 Du kommer bli en toppen mamma tror jag :)
 
Funderar på att ta och gå ut med min kära lilla doris en sväng men antagligen blir de inte så eftersom jag ska va med lisa

På söndag så ska vi ha släkt sak och fira Elinor, då ska elinor sminka mig för hon har ju blivit jätte duktig :)
Sen får jag ju träffa mina två små älsklingar Andreas & Amanda :)<3 Så de längtar jag efter

För er som inte känner mig som läser så är de så att jag har studiedag :D fast dom skulle kunna fått sätta den i morgon för idag är typ min skönaste dag i skolan ^^

aja hoppas alla får en toppen alla hjärtans dag

The image ?http://www.osmil.se/catalog/images/524_hjarthjarta.gif? cannot be displayed, because it contains errors.

Kommentarer
Postat av: paintedlove

ha en bra alla hjärtans dag:)

2008-02-14 @ 11:27:27
URL: http://paintedlove.blogg.se
Postat av: Madeleine

Kram på alla hjärtans-dag! :)

2008-02-14 @ 11:31:08
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0