lördag 19 april

Jag har blivit skit dålig på att blogga, men de är bra för att jag aldrig är inne poå datan längre jag orkar inte :O
aja nu är min prao slut jag va sjuk sista veckan så de blev inte så länge för mig :|
Jag har haft typ 38graders feber typ helatiden :/
men men
igår så var jag och shoppade :D för äntligen har jag pengar igen, vi sålde stutsmattan förra veckan jag fick 1500kr och pappa fick 1200kr :) så jag köpte en ny väska, (väsk & sko narkoman) en kjol och hårnålar, tänkte köpa ett par till pumps men de får jag vänta lite med :/
På kvällen igår så färgade jag utväxten så nu är jag fin i håret igen :)

idag ska vi ha gäster för mamma fyllde 51år i måndags, så jag ska platta håret sen och sminka mig och grejer :)

Älsklingen är på landet jag har typ inte träffat honom på typ 2 veckor :( saknar dig hun!<3

jag lägger in bilder på de jag köpte snart :)
 
sen ska jag uppdatera min bild :)

puss & kram på er//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0